Μοιραστείτε το:
Σε πονοκέφαλο αρχίζει να μετατρέπεται για την νέα περιφερειακή αρχή η πλωτή γέφυρα Λευκάδας καθώς εάν υλοποιηθεί μία σειρά παραμέτρων το νησί κινδυνεύει να αποκλειστεί χωρίς καμία διάθεση κινδυνολογίας.
Για το θέμα αυτό μίλησε και στην πρόσφατη συνέντευξή του στον Prisma 91.6 ο Mάκης Mελάς.
Συγκεκριμένα η πλωτή γέφυρα πρέπει να πάει για συντήρηση “δεξαμενισμό” μέχρι τον Ιούλιο δηλαδή στην κορύφωση της καλοκαιρινής περιόδου. Υπάρχει ωστόσο το ενδεχόμενο με επιτόπιες παρεμβάσεις να πάρει μία μικρή παράταση.
Τα χρήματα της συντήρησης πλέον αναζητούνται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων καθώς το παλιό ΤΕΟ έχει περάσει στην παραχωρησιούχο.
Για να επιτευχθεί αυτό ίσως χρειαστεί παρέμβαση του βουλευτή Λευκάδας Αθανάσιου Καββαδά.
Το ζητούμενο ωστόσο είναι ότι στην διαδικασία αυτή πρέπει να συμπεριληφθεί και το γεγονός ότι ο η διώρυγα της Κορίνθου ανοίγει 1η του Μάη και κλείνει 1η Οκτωβρίου.
Το βασικό πρόβλημα σήμερα είναι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση σε περίπτωση απρόβλεπτης βλάβης γιατί το Ferry boat “ΤΕΛΑΜΕΝΗ” το οποίο ήταν το μοναδικό στην Ελλάδα που κάλυπτε την επιφάνεια της γέφυρας και ερχόταν από την Αιδηψό, πλέον έχει πουληθεί στο εξωτερικό.
Το μικρό “περαματάκι” το οποίο θα έπρεπε να λειτουργεί ως εναλλακτική λύση πλέον αφέθηκε στο πέρασμα του χρόνου, έχει σαπήσει και δεν είναι πλέον λειτουργικό.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας η προηγούμενη περιφερειακή αρχή δεν είχε ασχοληθεί καθόλου με το θέμα ενώ η νέα προσπαθεί όχι μόνο να εξασφαλίσει χρηματοδότηση, αλλά και ένα σχέδιο β σε περίπτωση που υπάρξει μία σημαντική βλάβη στην γέφυρα για να μην αποκλειστεί το νησί.
Πηγή: Lefkadatoday.gr