Τρέχει το έργο για το τελευταίο τμήμα της Αμβρακίας Οδού και πλέον ο στόχος είναι να παραδοθεί νωρίτερα από την προγραμματισμένη ολοκλήρωση του έργου. Σύμφωνα με πληροφορίες η προσπάθεια που γίνεται είναι το τμήμα Βόνιτσα-Δρυμός μήκους 17 χιλιομέτρων που ολοκληρώνει τον αυτοκινητόδρομο να ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2023.
Πρόκειται ίσως για το δυσκολότερο τμήμα του νέου άξονα καθώς κινείται σχεδόν εξ`ολοκλήρου σε ορεινό ανάγλυφο. Πλέον ο χρόνος κυλά αντίστροφα για να μπορέσει να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς στα υπολειπόμενα έργα.
Τρέχει το έργο για το τελευταίο τμήμα της Αμβρακίας Οδού και πλέον ο στόχος είναι να παραδοθεί νωρίτερα από την προγραμματισμένη ολοκλήρωση του έργου. Σύμφωνα με πληροφορίες η προσπάθεια που γίνεται είναι το τμήμα Βόνιτσα-Δρυμός μήκους 17 χιλιομέτρων που ολοκληρώνει τον αυτοκινητόδρομο να ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2023.
Πρόκειται ίσως για το δυσκολότερο τμήμα του νέου άξονα καθώς κινείται σχεδόν εξ`ολοκλήρου σε ορεινό ανάγλυφο. Πλέον ο χρόνος κυλά αντίστροφα για να μπορέσει να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς στα υπολειπόμενα έργα.
— τμήμα από Χ.Θ 0+000 έως Χ.Θ 1+300 το σύνολο των εργασιών,
— τμήμα από Χ.Θ 17+600 έως Χ.Θ 48+497 ολοκλήρωση υπολειπομένων εργασιών.
Ο νέος άξονας έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου και διαθέτει 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας. Διαθέτει ανισόπεδους κόμβους και αυξάνει γεωμετρικά τα επίπεδα οδικής ασφάλειας. Ο υφιστάμενος δρόμος είναι διαβόητος για τα συνεχή τροχαία που στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές κάθε χρόνο.
Με την αποπεράτωση και λειτουργία του συνόλου του νέου αυτοκινητόδρομου η διαδρομή Λευκάδα-Αθήνα θα μειωθεί σε περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά ενώ θα μειωθούν αντίστοιχα και οι αποστάσεις προς Άκτιο, Πρέβεζα, Ηγουμενίτσα.
Παράλληλα με την παράδοση των έργων για τη διπλή οδική σύνδεση Λευκάδας μέχρι τα τέλη του 2023, ολοκληρώνεται το πλέγμα των νέων οδικών αξόνων στην περιοχή της Δυτικής Αιτωλοακαρνανίας.
ypodomes.com