Η σύσσωμη αποχή των παρατάξεων της αντιπολίτευσης δεν επέτρεψε στο Δημοτικό Συμβούλιο της Άρτας να προχωρήσει στην χθεσινή προγραμματισμένη συνεδρίαση.
Η επικεφαλής της Δημοτικής Αναγέννησης Τζένη Ταπραντζή μιλώντας στον Prisma 91,6 ανέφερε ότι η αποχή από τα έδρανα αποτελεί το μοναδικό όπλο στην αυταρχική συμπεριφορά του Δημάρχου.
“Παρόλο που οι εκλογές έγιναν με την απλή αναλογική και με τον Κλεισθένη, 40 ημέρες μετά τις εκλογές στο όνομα της κυβερνησιμότητας ο υπουργός Θεοδωρικάκος έδωσε τη δυνατότητα όλες οι αποφάσεις να περνούν μέσα από την οικονομική επιτροπή.
Δηλαδή πλέον οι μειοψηφίες αποφασίζουν για τις πλειοψηφίες. Όπως αντιλαμβάνεστε από την πρώτη στιγμή αυτό ήταν ενάντια στη δημοκρατία και στην απλή αναλογική.
Σε κάθε περίπτωση όμως τώρα έρχεται και το νομοσχέδιο του υπουργού Bορίδη που είναι σε διαβούλευση που λέει πως πλέον οι επικεφαλείς των παρατάξεων δεν θα μπορούν να θέτουν θέματα εκτός ημερήσιας διάταξης.
Αντιλαμβάνεστε ότι αυτό αποτελεί μία φίμωση του δημοτικού συμβουλίου, στο κάτω κάτω της γραφής αυτά διορίζουν και να μην εκλέγονται όταν σε αυτά ο ρόλος της αντιπολίτευσης είναι διακοσμητικός.
“Εμείς με την δική μας αποχή σήμερα καταγγείλαμε και την στάση του δημάρχου κ. Τσιρογιάννη που την προηγούμενη εβδομάδα μετέτρεψε το χώρο του δημοτικού συμβουλίου σε κομματική συγκέντρωση, με αφορμή την επίσκεψη του υπουργού Βορίδη στην Άρτα μιας και δεν ενημέρωσε κανέναν από τους συμμετέχοντες στο δημοτικό συμβούλιο.
Εκεί όμως εμείς δεν βρεθήκαμε τυχαία, αλλά όλη την αντιπολίτευση την εξέλιξη σχεδόν το 50% του Αρτινού λαου, οφείλαμε τουλάχιστον οι επικεφαλής οι εκπρόσωποι των παρατάξεων να έχουμε θέσει στη συγκεκριμένη συνάντηση.
Εμείς πιστεύουμε πως μέσα από έναν γόνιμο διάλογο μπορείς να προσφέρεις στον τόπο σου και σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί καταφέραμε πέρα από κομματικές καταβολές, σήμερα όλοι οι επικεφαλής των παρατάξεων ήμασταν μία γροθιά και αυτό για μένα είναι εξαιρετικά σημαντικό γιατί δείχνει ότι μπορούμε να βρούμε κοινούς βηματισμούς, προγράμματα και θέσεις όταν πραγματικά θέλουμε να προσφέρουμε στον τόπο μας και αυτό τελικά για μας πρέπει να είναι η αυτοδιοίκηση του πρώτου βαθμού, να μην είναι αγκυλωμένη σε κομματικές τοποθετήσεις.
Βεβαίως ο καθένας από εμάς κουβαλάει την κομματική του τοποθέτηση, από εκεί και πέρα όμως σε θέματα τα οποία αφορούν την καθημερινότητα, σε θέματα ανάπτυξης, θεωρώ πως η συμμετοχή ο διάλογος και συνεργασίες είναι εξαιρετικά καλές.”
Απαντώντας στο ερώτημα πώς ο δήμαρχος Αρτάιων Χρήστος Τσιρογιάννης, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ανακοινώνει νέες συνεργασίες ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών, απάντησε Πως ένας δήμαρχος που συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο ενάμιση χρόνο πριν τις εκλογές δείχνει ότι φοβάται κάτι άλλο και προσπαθεί να επιδείξει δύναμη ισχύος από τώρα.
Ένας δήμαρχος που έχει θέματα και πράγματα να κάνει για τον τόπο του θεωρώ πως όταν τελικά αυτό τον δρόμο τον οποίον βαδίζεις μόνος σου, γιατί κανείς από εμάς δεν πρόκειται να τον ακολουθήσεις αυτό το μονοπάτι, θεωρώ ότι το κάνει για επικοινωνιακούς λόγους, να δείξω ότι υπάρχει και αδικεί τον εαυτό του, αυτός έχει εκλεγεί δήμαρχος, είναι πάρα πολύ νωρίς για να μπούμε σε τέτοιες συζητήσεις.
Στο δεύτερο μέρος της συζήτησης με την ιδιότητα της Προέδρου της ένωσης Βενζινοπωλών, σχετικά με το ύψος της βενζίνης απάντησε πώς το μόνο όπλο που θα μπορούσε να ανακόψει την τιμή της θα ήταν η μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης.
Από κει και πέρα θα μπορούσε να υπάρξει και μία επιδότηση όπως έγινε στο diesel με 15 λεπτά το λίτρο, ευτυχώς αυτό συνεχίζει να υπάρχει για το πετρέλαιο.
Θεωρώ πως κάτι θα γίνει γιατί η κατάσταση στην αγορά κινείται ανεξέλεγκτα.
Πρέπει όμως να πούμε για άλλη μία φορά να μην επιλέγουμε φθηνές τιμές βενζίνης και πετρελαίου, διότι μπορεί αυτά να υποκρύπτουν και άλλα πράγματα και όταν θα πάθουμε μία ζημιά στο αυτοκίνητο μας την οποία δεν θα τη δούμε άμεσα, τότε ζημιά θα είναι πολύ πιο μεγάλη θα θέλουμε παραπάνω από 1.000 ευρώ για τις βαλβίδες του αυτοκινήτου και το τίμημα θα είναι πολύ πιο βαρύ.
Πρέπει λοιπόν οι φθηνές τιμές να μας βάζουν σε υποψία, να συνεχίζουμε να πηγαίνουμε σε ανθρώπους που μέχρι χθες εμπιστευόμασταν, επίσης μην ξεχνάμε πως τα πρατήρια έχουν πλαφόν.
Σε κάποιους που παρατηρούν διαφορετική τιμή το πρωί και το μεσημέρι στην πινακίδα του πρατηρίου, αυτό συμβαίνει πως όταν ένα πρατήριο παραλαβή καύσιμα δεν μπορεί να πουλήσει με κέρδος παραπάνω από αυτό που πούλαγε τον Σεπτέμβριο μήνα.
Αντιλαμβάνεστε πως το πρατήριο είναι το μόνο που έχει πλαφόν, δεν έχει μπει ούτε στα διυλιστήρια ούτε στις εταιρείες πετρελαιοειδών, οι τελευταίοι που φταίμε είμαστε εμείς πού είμαστε ο τελικός κρίκος στην αλυσίδα Εφοδιασμού των αυτοκινήτων, άρα λοιπόν οι καταναλωτές δεν πρέπει να τα βάζουν εμάς καθώς τις τιμές που διαμορφώνουμε τις διαμορφώνουμε με πλαφόν που σημαίνει πως δεν έχουμε περιθώρια αισχροκέρδειας, ανεξέλεγκτου κέρδους κτλ.