Παρέμβαση στο απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 91,6 έκανε ο επικεφαλής της παράταξης Κωνσταντίνος Γληγόρης με αφορμή την έντονη κριτική που άσκησε στην δημοτική αρχή στον προϋπολογισμό κάνοντας λόγο για εκλεκτούς και διορισμένους, κάτι που προκάλεσε την αντίδραση του δημάρχου Χαράλαμπου Καλού, ο οποίος το δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας ζήτησε να πει ονόματα, διαφορετικά να ανακαλέσει.
“Η θέση μου στην πρώτη τοποθέτηση μου είναι ξεκάθαρη καθώς απευθύνομαι στη δημοτική αρχή και γνωρίζω πολύ καλά τι έχω πει. Πραγματικά ο κύριος Καλός την Δευτέρα με αιφνιδίασε, γιατί δεν πιστεύω ότι θα έλεγε κάτι τέτοιο, παρόλα αυτά του απάντησα πως η θέση μου είναι ξεκάθαρα προς τη δημοτική αρχή.
Μάλιστα με το που είδα τον τίτλο του δημοσιεύματος σας, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε σας ζήτησε να τον αλλάξετε, γιατί η επίθεση ήταν προς τη δημοτική αρχή.
Αναφορικά με ονόματα, έχω αναφερθεί πάρα πολλές φορές στο δημοτικό συμβούλιο, έχω βγάλει έγγραφα πολλές φορές από τη διαύγεια, αλλά έκανα και δύο ερωτήματα εχθές, μπορείτε να ψάξετε εσείς το πρώτο σε τι αφορά αλλά και για το στολισμό.
Πρέπει να πω ότι κακώς ασχολούμαστε με αυτό το ζήτημα όταν έχουμε τόσα πολλά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε, για αυτό λέω ότι ο δήμαρχος κακώς το έφερε εχθές στο δημοτικό συμβούλιο.
Σήμερα είχαμε μία συνάντηση και νομίζω ότι και ο ίδιος ήξερε και γνώριζε που απευθυνόμουνα, φίλοι και γνωστοί μου που άκουσαν το ηχητικό μου είπαν ξεκάθαρα αυτά τα οποία είπα λέω εγώ.”
Στη συνέχεια ο κύριος Γληγόρης έκανε μία τοποθέτηση για τον προϋπολογισμό, λέγοντας πράγματα τα οποία δεν του επέτρεψε να πει ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου.
Εμείς στον προϋπολογισμό θέλαμε να δείξουμε τρία βασικά πράγματα, το πρώτο ότι δεν υπάρχει επιχειρησιακό σχέδιο και σχεδιασμός στο δήμο.
“Πώς λοιπόν στήνεις έναν προϋπολογισμό όταν ακόμα δεν έχεις καταρτίσει το επιχειρησιακό σχέδιο;
Επίσης σε συνέχεια των τοποθετήσεων τόσο του κυρίου Σολδάτου και Δρακονταειδή μπήκε το ζήτημα του προσωπικού στο δήμο Λευκάδας, το οποίο έχει συρρικνωθεί τόσο πολύ, που τόσο οι δημότες αλλά και η δημοτική αρχή έχουν θέματα.
Εμείς λέμε ότι αντί να γίνονται προσπάθειες να προσληφθεί μόνιμο προσωπικό σε καίριες θέσεις, στηριζόμαστε σε κάποιους ειδικούς συνεργάτες οι οποίοι αν έρθει κάποιος άλλος δήμαρχος θα φύγουν, καθώς αυτά τα άτομα εκτελούν διαρκές και πάγιες ανάγκες για το δήμο, που σημαίνει ότι αν αύριο βρεθεί κάποιος άλλος χάνεται μία δουλειά που έχει γίνει τόσο καιρό.
Η τρίτη παρέμβαση είχε να κάνει αποκλειστικά με τα έσοδα του δήμου, καθώς έχει εισπράξει πολλά έσοδα λόγω της πανδημίας και λόγω των κριτηρίων που υπάρχουν, αλλά και των πραγματικών αναγκών με τον Δήμο να χάνει έσοδα από τη Μαρίνα, κτλ.
Ως Δήμος έχουμε εισπράξει χρηματοδότηση περίπου ένα εκατομμύριο ευρώ, αν αφαιρέσουμε και τις εκδηλώσεις οι οποίες δεν έγιναν, δεν υπάρχει έλλειμμα στο δήμο Λευκάδας.
Εμείς ως παράταξη δεν μπορούμε πλέον να βγούμε ότι υπάρχει έλλειμμα στο δήμο Λευκάδας, καθώς τα ανταποδοτικά πληρώνονται κανονικά, ο κόσμος ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του στο δήμο.
Η ΔΕΗ πληρώνεται, με αποτέλεσμα να πληρώνονται και τα τετραγωνικά στο δήμο.”
Επανερχόμενος στο θέμα των ειδικών συνεργατών, είπε ότι και ο ίδιος έχει υπάρξει ειδικός συνεργάτης ” και έχω κατηγορηθεί που έχω κάνει για τα χαρτιά μου πρέπει να πω ότι οι ειδικοί συνεργάτες του δημάρχου είναι ενταγμένοι στη νομοθεσία, έτσι ώστε ο κάθε δήμαρχος να μπορέσει να προσλάβει άνθρωπο με καθαρά αυτοδιοικητικά κριτήρια, με το να έχουν εμπειρία στην αυτοδιοίκηση, έτσι ώστε να τον βοηθήσουν το έργο του.
Αυτή τη στιγμή οι ειδικοί συνεργάτες του δημάρχου εκτελούν διαρκής και πάγιες ανάγκες και υπήρχαν και στις προηγούμενες διοικήσεις του δήμου.
Ο κύριος Δρακονταειδής ανέφερε ότι είχε προσλάβει έναν ειδικό συνεργάτη ο κύριος Καλός επέλεξε να πάρει τέσσερις.
Άρα έχει προσλάβει τέσσερις επιπλέον ειδικούς συνεργάτες, ο οποίος ρόλος τους θα έπρεπε να είναι συμβουλευτικός επάνω σε ζητήματα αυτοδιοίκησης.
Για εμάς το θέμα είναι πολιτικό καθώς αν αυτά τα χρήματα ήταν στον προϋπολογισμό, μαζί με τα χρήματά του γενικού γραμματέα και αυτά που σας λέω τα έχω πει στον προηγούμενο προϋπολογισμό, ότι αυτά τα ποσά είναι συγκεκριμένα, καθώς και κάποιες υπηρεσίες για παροχή συμβούλων της τάξεως των 100 με 120 χιλιάδες ευρώ, , με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαμε να έχουμε προσλάβει μόνιμο προσωπικό για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες του δήμου.
Για μένα η δημοτική αρχή και συγκεκριμένα ο δήμαρχος Λευκάδας θα έπρεπε αυτά τα ζητήματα να τα βρει, καθώς το θέμα είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός τι θέλω εγώ και πώς θα το πετύχω..
Εμένα η θέση μου στον προϋπολογισμό είναι ξεκάθαρη και νευρίασα λίγο αργότερα γιατί ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου κ. Ρόκκος ενώ ακριβώς ήμουν εντός του θέματος με διέκοψε.
Όταν κρίνεις έναν προϋπολογισμό πολιτικά, δεν ήθελα να μπω στη λογική του περσινού προϋπολογισμού να κλίνω πάλι αυτά που είπα πέρυσι.
Δηλαδή να διαβάσω έναν έναν κωδικό και θα του πω ποιον συνεργάτη πήρες και με τι ποσό για παράδειγμα για το γήπεδο, όμως δεν ήθελα να μπω σε αυτή τη λογική, αυτή ήταν η περσινή τοποθέτηση μας επί του προϋπολογισμού.
Η τοποθέτησή μου ήταν καθαρά πολιτική και με τη λογική της ψήφου ανοχής.
Το ζήτημα είναι πως εσύ επιλέγεις να πολιτευτείς, καθώς αν μιλήσουμε για την ύδρευση και τον σύνδεσμο, είχα αναφερθεί αναλυτικά διαβάζω τα στοιχεία από τη διαύγεια, με ποσά ο ένας 15.000, ο άλλος 14990… Δεν τηρούμε ούτε τα προσχήματα.”
Απαντώντας στο ερώτημα γιατί είναι κακό η δημοτική αρχή από τη στιγμή που οι υπηρεσίες είναι υποστελωμένες, να συνεργάζεται με τον ιδιωτικό τομέα για να τρέχουν οι μελέτες και να έρχονται χρηματοδοτήσεις, απάντησε ότι ξεκάθαρα ο δήμαρχος επέλεξε να συνεργαστεί με τον ιδιώτη.
Πρέπει όμως να μας πει τα κριτήρια με τον οποίον τον επέλεξε. Είναι δικαίωμά του να το πράξει πρέπει όμως να γνωρίζουμε τα κριτήρια.
Ο νόμος των απευθείας αναθέσεων μελετών είναι πολύ συγκεκριμένος και αναφέρεται στη δημιουργία ενός μητρώου, όπου πάνω σε αυτό το μητρώο γίνεται ηλεκτρονική κλήρωση και πληρώνετε αυτός ο οποίος θα πάει είτε σε μελέτες, είτε σε αναθέσεις έργων.
Εμείς λέμε ότι βαφτίσατε τις μελέτες ” παροχή συμβούλου” και βαφτίσατε τα έργα “εργασίες” και αυτά τα έχουμε πει στο δημοτικό συμβούλιο αρκετές φορές.
Για παράδειγμα για αυτά τα 24.000 ευρώ για το θέατρο θα μπορούσαμε να έχουμε έναν μόνιμο υπάλληλο ηλεκτρολόγων μηχανικό που θα μπορούσε να απασχοληθεί για ένα χρόνο στο δήμο, αυτά όμως είναι πολιτικές και για αυτές κρίνεται τόσο ο κ. Δήμαρχος, όσο και η δημοτική αρχή.
Δεν μπορούν να μας απαγορεύουν να τοποθετούμαστε πολιτικά στον προϋπολογισμό, καλώς ή κακώς για όλα αυτά θα κριθούν, εγώ στη συγκεκριμένη περίπτωση θα σας πω καλώς, όμως να μας πει πως έγινε η επιλογή και θα γνωρίζουμε και εμείς.”
Απαντώντας σε μήνυμα που ήρθε από τον συνεργάτη του δήμου κ. Γράψα και αν θεωρεί ως δικηγόρος ότι δεν έχει τη γνώση δικαίου της τοπικής αυτοδιοίκησης, απάντησε ότι έχει γνώση καθώς είναι από τους συγκεκριμένους ειδικούς συνεργάτες που παρέχουν υπηρεσίες. Είναι ξεκάθαρο αυτό.
Μιας που ετέθη το ζήτημα μακάρι να υπήρχαν σύμβουλοι που να προσφέρουν πραγματικά συμβουλευτικό έργο, αυτός είναι ο ειδικός ρόλος του συμβούλου και του ειδικού συνεργάτη, δεν είναι να τον βάζεις σε ένα γραφείο και να κάνει τον υπάλληλο.
Να σας φέρω και ένα παράδειγμα δεν θα χρειαζόταν ο δήμος μέχρι σε ένα συμβουλή επάνω στο σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας, για να αλλάξουμε αυτή την πόλη.
Δεν θα χρειαζόταν ένα σύμβουλο επάνω σε ζητήματα χωροταξίας και Πολεοδομίας ή σε θέματα ευρωπαϊκών προγραμμάτων;
Εμείς ως συνδυασμός επειδή είχαμε αυτή την ευελιξία και αυτή την γνώση, αυτά τα χρήματα δεν θα τα χρειαζόμαστε, γιατί εμείς οι ίδιοι θα μπορούσαμε μαζί με τους ανθρώπους που συνεργαζόμαστε να έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους στη θέση του γενικού γραμματέα, δεν θα χρειαζόμασταν ένα σύμβουλο πιθανόν λόγω της έλλειψης του κοινού Καλού, πιθανόν να είχαμε μειωμένο αριθμό, όμως ο νομοθέτης δίνει το δικαίωμα και το εκτελεί ο κύριος δήμαρχος και δεν είναι αυτή η διαφωνία μας.
Η διαφωνία μας είναι πολιτική.
Αναφερόμενος στη συζήτηση για το σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας, ο κύριος Γληγόρης απάντησε για ποιο λόγο ζητάει την αντικατάστασή του και δεν παραιτείται όπως το ζήτησε ο κύριος Λύγδας.
Όπως είπε “μου ζήτησε ο δήμαρχος να μπω συντονιστής μιας ομάδας εργασίας η οποία θα είχε συγκεκριμένες αρμοδιότητες και αφορούσε συλλογή και αξιολόγηση στοιχείων και πολιτικών που συμβαίνουν στον τόπο και ταυτόχρονα επιδίωξη συνεργασίας μεταξύ του δήμου και ενός δικτύου φορέων το οποίο θα δημιουργηθεί.
Πρόκειται για μία ενδιάμεση ομάδα εργασίας μεταξύ του δήμου, των φορέων και της κοινωνίας.
Εγώ αποδέχτηκα την πρόταση του δημάρχου μετά από μεγάλο προβληματισμό, γιατί ήξερα πώς θα προχωρήσει η διαδικασία, θεώρησα την πρόταση τιμητική και για αυτό το λόγο την αποδέχτηκα.
Εμείς το Γενάρη συνεδριάσαμε με την ομάδα εργασίας, πρέπει να σας πω ότι ο κύριος δήμαρχος μου επέτρεψε να επιλέξω εγώ τα άτομα και καλύψαμε όλο το διεπιστημονικό κομμάτι που χρειάζεται.
Πραγματικά σε αυτές τις τρεις με τέσσερις συνεδριάσεις που κάναμε το Γενάρη, αν ήταν κάποιος παρόν θα καταλάβαινε ακριβώς τι σημαίνει μέσα στο δήμο.
Ενώ όλοι μαζί είχαμε φτιάξει μία τρομερή ομάδα, η κάθε υπηρεσία μεταξύ τους δεν είχε την απαραίτητη συνεννόηση.
Για παράδειγμα λέγαμε ότι εδώ συγκεκριμένα πρέπει να γίνει πεζόδρομος και ξαφνικά βλέπουμε να έρχεται ο κύριος Καλός και να ρίχνει άσφαλτο στο δρόμο. Αυτά είναι που φωνάζαμε εμείς και επί κυρίου Δρακονταειδή.
Τον Φλεβάρη κανονίσαμε ένα ραντεβού με τον κύριο Δήμαρχο, καθώς έπρεπε να προχωρήσουμε στο κάλεσμα των φορέων.
Το πρώτο ραντεβού ακυρώθηκε γιατί είχε μία δουλειά, το δεύτερο ακυρώθηκε επειδή είχε υπάρξει μία αντιπαράθεση στο δημοτικό.
Εγώ κάποια στιγμή επικοινώνησα μαζί του, γιατί κατάλαβα ότι ένιωσε ενοχλημένος με αυτή την αντιπαράθεση και του ζήτησα να προχωρήσουμε τη διαδικασία, με τον ίδιο να συμφωνεί.
Στη συνέχεια ήρθε η Πανδημία, ωστόσο κατά τη διάρκεια αυτής είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τον δήμαρχο Λευκάδας για το πώς πρέπει να προχωρήσουμε κι αμέσως μετά το lockdown συναντηθήκαμε για να δούμε πως πρέπει να προχωρήσουμε.
Πρέπει να σας πω ανοίγοντας μία παρένθεση, ότι όλοι οι συντονιστές των ΣΒΑΚ, είναι άνθρωποι που είναι μέλη της Δημοτικής, όπως ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, κάποιοι που έχουν και διοικητική επάρκεια, στο να δώσει εντολή στους διοικητικούς υπαλλήλους για να γίνει το κάλεσμα των φορέων.
Εκεί ακριβώς υπήρχε μία αδυναμία, καθώς ο συντονιστής ήταν εκτός δημοτικής ομάδας και του ζήτησα πολύ ξεκάθαρα, να με αντικαταστήσει από συντονιστή της ομάδας, όχι γιατί δεν ήθελα να είμαι, ούτε για να μην τη βοηθήσω, αλλά για να μπορέσει να τρέξει πιο εύκολα το πράγμα και στην συνάντηση ήταν και ο αντιδήμαρχος κ. Λύγδας.
Ο κύριος Λύγδας στην τότε συνάντηση δεν γνώριζε ότι ήταν ο ίδιος που έπρεπε να τρέξει αυτή τη διαδικασία.
Ήταν 11 Ιουνίου είχε περάσει σχεδόν ένας χρόνος και δεν γνώριζε ότι ο ίδιος πρέπει να τρέξει τη διαδικασία, δεν γνωρίζω αν δεν υπήρξε καλή συνεννόηση του ιδίου με τον Δήμαρχο, άλλες φορές μιλάνε μεταξύ τους, άλλες φορές δεν μιλάνε αυτό είναι δικιά του ζητήματα δεν με αφορούν.
Στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν είχε καμία γνώση και μάλιστα μου είπε να μου παραχωρηθούν οι αρμοδιότητες και εγώ είπα ότι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται, πρέπει να υπάρχει ένας αρμόδιος αντιδήμαρχος.
Αν έπρεπε να παραιτηθώ, θα έπρεπε να αιτιολογήσω για ποιο λόγο αποχωρώ και θα έλεγα κάτι πάρα πολύ απλό, ότι εμείς από τον πρώτο μήνα είμαστε έτοιμοι και εσείς σε πέντε μήνες δεν κάνατε τίποτα.
Μπήκαν μέσα πολιτικές αντιπαραθέσεις, τις οποίες κακώς βάλατε, γιατί είναι διαφορετικό το δημοτικό συμβούλιο από το ΣΒΑΚ και σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να μπω στη διαδικασία να απαντήσω και να πω για ποιο λόγο φεύγω.
Το έκανα για να τον διευκολύνω, για να μην υπάρχει ένα χαρτί παραίτησης από εμένα που θέλω να βοηθήσω τόσο πολύ σε αυτή την προσπάθεια, που να λέει ότι δεν προχωράει τίποτα.
Πρέπει να σας πω ότι εμάς ο στόχος μας είναι να πετύχει ο κύριος Καλός για να πετύχει ο τόπος και όχι να κάνουμε αντιπολίτευση στο Δήμαρχο.
Στη συνέχεια επικοινώνησε μαζί μου Γενικός Γραμματέας, μου είπε ότι δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση.
Προσέξτε δίνω τη δυνατότητα στο Δήμαρχο να πει ότι με αντικαθιστά γιατί δεν μου κάνεις, γιατί είσαι ανίκανος ποιο τι θέλεις, να το χρεωθώ επάνω μου και με κατηγορεί ο κύριος Λύγδας ότι ενώ του έδωσα αυτή τη δυνατότητα για να μην εκθέσω τον ίδιον και τον κύριο Δήμαρχο πρέπει να παραιτηθώ.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κύριος Γληγόρης ανέφερε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τα ιδιωτικά ραδιόφωνα, αλλά επιθυμεί και το δημοτικό ραδιόφωνο να γίνει ανταγωνιστικό του Prisma 91,6 ωστόσο για άλλη μία φορά ο δήμαρχος επέλεξε αντί να ενισχύσει την δική μας πολιτική, καθώς αν είχαμε Δημοτικό Ραδιόφωνο εγώ ο ίδιος θα έπαιρνα εκπομπή για να μπορώ να συνομιλώ με τον κόσμο και να τοποθετούμαστε, ερχόμαστε και κάνουμε όπως είπατε μία φωτογραφική διάταξη για να συνεχίσουμε να παράγουμε μουσική.”
Στην επισήμανση ότι ο δήμαρχος περιμένει μία συγκεκριμένη διάταξη θα αλλάξει το καθεστώς του Δημοτικού ραδιοφώνου, απάντησε ότι εδώ και πάρα πολλούς μήνες ο κύριος καλός που περιμένει πολλά πράγματα και εμείς περιμένουμε να το δούμε.
“Επίσης ζητήσαμε να υπάρχει κάλυψη με εικόνα μέσω διαδικτύου του δημοτικού συμβουλίου, ωστόσο πρέπει να ομολογήσω ότι κάποια πράγματα από ότι ζητήσαμε έχουν δίνει όπως η μετάδοση του από το κανάλι στο YouTube, καθώς και σε αρκετά άλλα πράγματα μας έχει ακούσει.
Το δικό μου σε εισαγωγικά παράπονο προς εσάς είναι ότι όταν έχω τοποθετηθεί σε εκατοντάδες ζητήματα στο δημοτικό συμβούλιο, εσείς θα επιλέξετε να παίξετε αυτό που θα πουλήσει παραπάνω και το καταλαβαίνω.
Στην διεύθυνση του δημοσιογράφος Παναγιώτης Κουνιάκης, υπογράμμισε ότι είναι δικαίωμα του να επιλέξει τι αφορά τον κόσμο που ακούει μία ραδιοφωνική εκπομπή, ωστόσο ολόκληρη η μετάδοση του Δημοτικού συμβούλου βγαίνει ζωντανά από το σταθμό και ακούγονται και οι θέσεις του, καθώς πλέον βρίσκεται και στο κανάλι του YouTube.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του είπε ότι ακούει κριτική στο δημοτικό συμβούλιο, ότι είμαι αποτυχημένος υποψήφιος δήμαρχος. “Πρέπει να σας πω ότι αν η διοίκηση του δήμου σήμερα είχε περάσει μία φυτεία στην αντιπολίτευση θα ήταν πολύ καλύτερη και περισσότερο προετοιμασμένη.
Εμείς γνωρίζαμε ακριβώς που πηγαίνουμε ο συνδυασμός και πού θα φτάσουμε, τουλάχιστον εγώ προσωπικά το γνώριζα απόλυτα και για μένα αυτό ήταν ένα κέρδος και ένα εφόδιο για να είμαι πιο προετοιμασμένος, καθώς κάθε μέρα μέσα στο δήμο μαθαίνω, γιατί η αυτοδιοίκηση κάθε μέρα αλλάζει.
Είναι διαφορετικό να το βλέπεις απέξω και διαφορετικό μέσα στην πίεση της διοίκησης και της καθημερινότητας.”
Στην επισήμανση του δημοσιογράφου ότι όπως είπε ο κύριος δήμαρχος αυτά κρίθηκαν στις περασμένες εκλογές, απάντησε το ότι η συγκεκριμένη αναφορά για το ποιος κρίθηκε ή όχι είναι ένας μύθος που πρέπει να σπάσει.
Ο κύριος Καλός πήρε ένα ποσοστό 17%. Αυτό σημαίνει ότι ένας στους έξι τον επέλεξε για Δήμαρχο, αν πούμε ότι είχαμε και 50% αποχή ουσιαστικά είναι ένας στους 12.
Εμείς πήραμε 15%. Αυτό σημαίνει ότι ένας στους 6,5 ή στους 13 αν επιλέξουμε και την εποχή μας ψήφισαν.
Δεν μπορεί να διοικεί το 1 στους 6, ή το ένας στους 12.
Δυστυχώς η δημοτική αρχή είχε την καλύτερη ευκαιρία που είχε ποτέ να στήσει ένα δημοτικό συμβούλιο και μία δημοτική ομάδα από όλες τις παρατάξεις με τους καλύτερους και αυτή είναι η μεγαλύτερη “αποτυχία” του κυρίου καλού που δεν κατάφερε να πάρει τα καλύτερα στελέχη μέσα από όλες τις παρατάξεις, ταυτόχρονα να το ενισχύσει με εντεταλμένους και να χτίσει μία δημοτική ομάδα που θα έκανε τη Λευκάδα διαφορετική.
Εμείς κατεβήκαμε λόγο της απλής αναλογικής, γιατί ήμουν 1 σε 33 και τώρα είμαι 5 σε 33 και πίστευα ότι η τοποθέτηση μας θα είχε αντίκρισμα κάτι που δυστυχώς δεν συμβαίνει.
Φτιάχτηκε μία πλασματική πλειοψηφία μεταξύ του κοινού Καλού-Σολδάτου με ανταλλαγές αντιδημάρχων και προχωράμε στην πεπατημένη του κ. Δρακονταειδή. Τέτοια αυτοδιοίκηση δεν επιθυμώ.