”Άλλο Forbes… και άλλο Ciao…” – Σε “σύγχυση” η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Πρέβεζας

Ρεπορτάζ: Χρήστος Τσούτσης

Την Πρόθεση του ο Δήμος Πρέβεζας να προβάλει τουριστικά την πόλη και τον Δήμο στο ελληνικό περιοδικό ποικίλης ύλης «Ciao» έκανε γνωστό ο Πρόεδρος της επιτροπής τουρισμού κ. Αργυρός στην τελευταία συνεδρίαση της επιτροπής που πραγματοποιήθηκε στην Θεοφάνειο.

Φώτο: MagicFocus

Στην συνεδρίαση η οποία πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης 8 Σεπτεμβρίου ακούστηκε η πρόταση διαφημιστικής προβολής του Δήμου Πρέβεζας , πρόταση που δημιούργησε την έντονη αντίδραση και τον προβληματισμό μελών της επιτροπής. Ερωτήματα έθεσαν που είχαν να κάνουν με ζητήματα κόστους, αποτελεσματικότητας και σωστής οργάνωσης. Η ολοσέλιδη καταχώρηση και μία δωρεάν συνέντευξη του Δημάρχου μέσα στο αφιέρωμα της Πρέβεζας θα κοστίσει 1000 ευρώ συν ΦΠΑ.

Όσον αφορά την προβολή και στο ενημερωτικό site tourismtoday όπου ακούστηκε επίσης ως πρόταση εκεί το κόστος αγγίζει 2.400 ευρώ συν ΦΠΑ για 3 μήνες προβολής!

Φώτο: MagicFocus

Πιο συγκεκριμένα σε ερώτηση του προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Πρέβεζας κ. Κώστα Ανατολιωτάκη για το αν υπάρχει κάποιο πλάνο για την τουριστική προβολή του Δήμου Πρέβεζας, ο πρόεδρος της επιτροπής κ. Αργυρός παραδέχθηκε πως ο Δήμος Πρέβεζας δεν έχει στρατηγικό πλάνο για τις διαφημίσεις.

Φωτο: MagicFocus

Ο κ. Ανωγιατης-Δημοτικός Σύμβουλος Αντιπολίτευσης, από την πλευρά της παράταξης ” Στροφής στο Μέλλον” ως μέλος της επιτροπής ανέδειξε την προχειρότητα της πρότασης κάνοντας λόγο για αποσπασματικές προτάσεις αλλά για σπατάλη χρημάτων .

Πρέπει να τονίσουμε πάντως ότι στοιχεία προχειρότητας όντως υπάρχουν καθώς από την επιτυχημένη προβολή σε διάφορα έντυπα και μέσα μεγάλης εμβέλειας και επισκεψιμότητας για το φετινό καλοκαίρι, ακόμα για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, όπως το FORBES ή η Daily Mirror και η Daily Mail τα μέλη της πλειοψηφίας σκέφτηκαν και πρότειναν αυτή την ιδέα που μας γυρνάει (αποδεδειγμένα) αρκετά βήματα πίσω…

Όπως σωστά έθεσε ο κ. Ανωγιάτης το tourism today σύμφωνα με την μηχανή αναζήτησης της Alexa έχει πολύ χαμηλότερη απήχηση σε σχέση με τα περισσότερα τοπικά sites, τα οποία ποτέ δεν έχουν κληθεί να συμβάλουν σ’ ένα συνολικό σχέδιο με ιδέες και προτάσεις. Το θέμα τελικώς αναβλήθηκε για επόμενη συνεδρίαση μετά από πρόταση του μέλους της επιτροπής και Δημοτικού Συμβούλου κ. Αλεξανδρή. Πάντως και να περάσει στην επιτροπή τουριστικής προβολής χρειάζεται έγκριση της Οικονομικής Επιτροπής γεγονός αρκετά δύσκολο μετά το πρώτο “στραπάτσο” όπως τονίζουν πολλοί…

 

About Ομάδα Σύνταξης 84463 Articles
To PrismaRadio.gr είναι τo ενημερωτικό ραδιόφωνο της Βορειοδυτικής Ελλάδας

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*