Ηλεκτρικός Κηφισιά: Εκτροχιάστηκε συρμός του ΗΣΑΠ [vid]

Μοιραστείτε το:

Τρένο εκτροχιάστηκε στην Κηφισιά, τραυματίζοντας τουλάχιστον 9 άτομα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για συρμό του ηλεκτρικού που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Κηφισιά. Στο σημείο έχουν σπεύσει δυνάμεις της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας και ασθενοφόρα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι 9 άτομα έχουν τραυματιστεί. Διασώστες προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες στους τραυματίες.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία λόγω ολισθηρότητας τα φρένα του συρμού λόγω βροχής δεν έπιασαν με αποτέλεσμα να τρανταχτεί, να εκτροχιαστεί και να καταλήξει στο τοιχίο της αποβάθρας του συρμού. Οι τραυματίες ήταν επιβάτες του συρμού που ήταν όρθιοι και από τράνταγμα έχασαν την ισορροπία τους. Οι τραυματίες μεταφέρονται στον Ευαγγελισμό και τον Ερυθρό, που έχουν σήμερα εφημερία. Ευτυχώς και οι εννιά φαίνεται πως είναι ελαφρά τραυματισμένοι.

Ρεπορτάζ του Οpen tv:

Ο ιστορικός «ηλεκτρικός»

Σύμφωνα με τη Wikipedia η Γραμμή 1 του Μετρό της Αθήνας, αποκαλούμενη στην καθημερινότητα και Ηλεκτρικός, είναι η γραμμή «Πειραιάς – Κηφισιά», η οποία στους χάρτες απεικονίζεται με πράσινο χρώμα. Μερικές φορές αποκαλείται και «γραμμή ΗΣΑΠ», από το ακρωνύμιο της εταιρείας «Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών – Πειραιώς» που ήταν υπεύθυνη για τη λειτουργία της από το 1976 μέχρι το 2011. Το μεγαλύτερο τμήμα της είναι επίγειο και μόνο το τμήμα Μοναστηράκι – Αττική στο κέντρο της Αθήνας εκτείνεται σε υπόγεια σήραγγα. Εγκαινιάστηκε το 1869 και αρχικά ένωνε τον Πειραιά με το Θησείο, ενώ το 1885 δημιουργήθηκε μια ξεχωριστή γραμμή που ένωνε την Αθήνα με το Στροφύλι. Από το 1957 μέχρι σήμερα, η Γραμμή 1 συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με την Κηφισιά και αντιστρόφως, εκτελώντας μία διαδρομή συνολικού μήκους 25,7 χιλιομέτρων. Είναι η γραμμή μετρό της Αθήνας με τη μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής (Πειραιάς-Κηφισιά σε 51 λεπτά).

Από το 2000, ο Ηλεκτρικός, με τους 24 σταθμούς του αποτελεί τμήμα του δικτύου μετρό της πρωτεύουσας που δημιουργήθηκε με τη λειτουργία των γραμμών 2 και 3 του μετρό. Ήδη από το 1904, χαρακτηρίζεται ως μετρό με βάση διεθνείς παραδοχές, καθώς είναι ένα αστικό και ηλεκτροκινούμενο Μέσο Σταθερής Τροχιάς, με μεγάλη χωρητικότητα, συχνά δρομολόγια και διάδρομο αποκλειστικής διέλευσης. Η γραμμή του Ηλεκτρικού είναι, από τεχνικής άποψης, από τα παλαιότερα μετρό του κόσμου.

Ο Ηλεκτρικός ξεκινά από το λιμάνι του Πειραιά, κατευθύνεται ανατολικά ως το Νέο Φάληρο, κινείται παράλληλα με την οδό Αθηνών – Πειραιώς, περνώντας από τα όρια του Μοσχάτου και της Καλλιθέας, διέρχεται από τα Πετράλωνα και το κέντρο της Αθήνας (Μοναστηράκι και Ομόνοια) και συνεχίζει βόρεια μέσα από τα Πατήσια, τη Νέα Ιωνία, το Ηράκλειο και το Μαρούσι, για να καταλήξει στην Κηφισιά.

Πηγή: flash.gr

Σχετικά άρθρα:

Related Posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ