Με ερώτηση του στο δημοτικό συμβούλιο Λευκάδας ο δημοτικός σύμβουλος Αλέξανδρος Βερροιώτης, μετέφερε όπως είπε, κάποια σημαντικά ερωτήματα για να δοθούν απαντήσεις, για ενημέρωση αλλά και για το τι θα πράξει ο δήμος για αυτά τα ζητήματα, σχετικά με την ανάπλαση Νυδριού…
“Το πρώτο ερώτημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι το έργο δεν προχωράει σύμφωνα με το σχεδιασμό, ενώ τα πεζοδρόμια από τρία μέτρα έχουν γίνει δύο, από από δύο έχουν γίνει ενάμιση μπροστά από συγκεκριμένες επιχειρήσεις και ιδιοκτησίες, ενώ κάποιος επιχειρηματίας ζητάει να σταματήσει πριν το μαγαζί του και να συνεχιστεί του χρόνου ή να μη γίνει καθόλου.
Κάποιοι κάνουν λόγο για διακρίσεις στο έργο αυτό ενώ επίσης τίθεται το ερώτημα αν στο σχεδιασμό του το έργο έχει την τοποθέτηση υπόγειων κάδων, που αν παρθεί μία απόφαση τέτοια μελλοντικά, θα πρέπει πάλι να ξανά χαλάσει το σημείο που έχει γίνει και να φτιάχνεται και να χαλάει, όπως για παράδειγμα με τον βιολογικό δεν έχουν αφήσει προεξοχές για να συνδεθούν κάποια σπίτια οι επιχειρήσεις και θα έχουμε πάλι φτιάξιμο και χάλασμα.”
“Στο μεγάλο αυλάκι, δεν έχει γίνει έργο πεζοδρόμησης ακόμα, αλλά έχει αφεθεί στην τύχη του το έργο και το σκάψιμο για τον αγωγό ομβρίων, με αποτέλεσμα η κατάσταση να είναι δραματική από σκόνη και λακούβες.”
Δεν μπορεί κανείς να κυκλοφορήσει ούτε με αυτοκίνητο αλλά ούτε με τα πόδια…
Στην απάντηση του ο αντιδήμαρχος Σπύρος Λύγδας είπε πως όλοι γνωρίζουν πως είναι ένα έργο της περιφέρειας, ωστόσο υπάρχει η παρουσία του δήμου.
Αναφορικά με το πλάτος των πεζοδρομίων, είπε ότι, ” εμείς δεν γνωρίζουμε τη μελέτη, υλοποιείται από τις τεχνικές υπηρεσίες της περιφέρειας με επιβλέποντα μηχανικό της περιφέρειας.
Η δική μας ενημέρωση είναι ότι δεν έχει αλλάξει κάτι, ωστόσο κρατάω μία επιφύλαξη και στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο, ή κάποιους από εσάς θα τηλεφωνήσω για να σε ενημερώσω, καθώς το πιο σημαντικό είναι αν αλλάζει το πλάτος του πεζοδρομίου σε ένα μεγάλο βαθμό.”
Όσον αφορά το θέμα των φρεατίων ύδρευσης, αυτή είναι και η υποχρέωση μας σχετικά με το έργο, κάποια φρεάτια ύδρευσης 50 τον αριθμό βρίσκονταν επάνω στο δρόμο και τώρα που γίνεται το έργο θα μετακινηθούν στην άκρη του δρόμου, ενώ χοντρικά θα πρέπει να γίνουν περίπου 50 συνδέσεις, με τον Δήμο να έχει σχεδόν έτοιμη τη μελέτη κόστους και έχουμε μιλήσει με μερικούς εργολάβους για να γίνει άμεσα και να μην υπάρχει καθυστέρηση.