Δεύτερη μέρα σήμερα των Πανελλαδικών Εξετάσεων με τους μαθητές να διαγωνίζονται στα μαθήματα της επιλογής της Γενικής Παιδείας (Βιολογία,Φυσική, Μαθηματικά – Στοιχεία Στατιστικής και Ιστορία Γενικής Παιδείας)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΠ
Τα θέματα κρίνονται απαιτητικά και απευθύνονται σε καλά διαβασμένους μαθητές. Σε σχέση με τα περσινά παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυσκολία και χρειάζονται προσοχή. Πιο συγκεκριμένα το Θέμα Α είναι σχετικά απλή θεωρία με εύκολη απόδειξη και πολύ απλές ερωτήσεις Σωστού Λάθους. Και το Θέμα Β θεωρείται εύκολο αλλά απαιτεί μεγάλες σε έκταση απαντήσεις και κάποιες συνδυαστικές γνώσεις κυρίως το ερώτημα Β1. Το Θέμα Γ είναι ένα αναμενόμενο συνδυαστικό θέμα με αρκετές λεπτομέρειες με τα ερωτήματα Γ1 και Γ2 να απαιτούν αρκετές πράξεις ενώ τα ερωτήματα Γ3 και Γ4 ήταν συνδυασμός γνώσεων θεωρίας και ασκήσεων. Το Θέμα Δ είναι ένα πρόβλημα μεγιστοποίησης ελαχιστοποίησης με πιθανότητες που θεωρείται απαιτητικό και κυρίως τα ερωτήματα Δ3 και Δ4 που απαιτούν πολλές πράξεις και συνδυασμό πιθανοτήτων με συναρτήσεις.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ
Τα θέματα περισσότερο απαιτητικά σε σχέση με πέρυσι στην απόδοση κάποιων σημείων της θεωρίας, περισσότερο τεχνικά καθώς είχαν πολλά προγράμματα και αντιστοιχήσεις και περισσότερες πράξεις από όσο είχαν συνηθίσει οι υποψήφιοι. Τα θέματα καλύπτουν σχεδόν όλη την έκταση της εξεταστέας ύλης. Είναι ιδιαίτερα εκτενή σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά και απευθύνονται σε καλά προετοιμασμένους μαθητές. Πιο συγκεκριμένα τα Θέματα Α και Β θεωρούνται απλά, βατά και αναμενόμενα. Το θέμα Γ είναι μεγάλο σε έκταση με αρκετά διαγράμματα που μπορούν να δυσκολέψουν τους υποψηφίους και πιο συγκεκριμένα το ερώτημα Γ5 που απαιτεί συνδυαστικές γνώσεις. Το Θέμα Δ απαιτούσε περισσότερες πράξεις από το αναμενόμενο και μεγάλες σε έκταση απαντήσεις.
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σε γενικές γραμμές τα θέματα κρίνονται βατά. Θέμα Α και θέμα Β :οι διαβασμένοι μαθητές μπορούν να ανταπεξέλθουν σχετικά εύκολα.
Θέμα Γ και Δ :θέματα βατά με διαβάθμιση δυσκολίας.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Τα θέματα είναι σε γενικές γραμμές μέτριας δυσκολίας και απευθύνονται σε καλά προετοιμασμένους μαθητές με συγκροτημένη και συνθετική σκέψη. Πιο συγκεκριμένα, το θέμα Β.1 την Πρώτης Ομάδας παρουσιάζει σχετική δυσκολία ενώ τα υπόλοιπα θέματα θεωρούνται βατά. Οι πηγές χρήζουν προσεκτικής αντιμετώπισης και διεξοδικής ανάλυσης.