Συζήτηση σχετικά με το θέμα της τουριστικής προώθησης της περιοχής μας έχει ανοίξει μετά τη συμμετοχή του Δήμου Πρέβεζας με περίπτερο στην έκθεση στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας καθώς όπως αναφέρθηκε από καλεσμένο τουριστικό πράκτορα σε ραδιοφωνική εκπομπή του δημοσιογράφου Δημήτρη Λούπα, η παρουσία του δήμου ήταν κατώτερη των προσδοκιών.
Για το θέμα μίλησε στον Prisma 91,6 ο Κοσμάς Κορωναίος καθώς παραβρέθηκε στην έκθεση εκπροσωπώντας τον Δήμο. Ο κ Κορωναίος τόνισε ότι πρέπει να αναλάβουν την τουριστική προβολή της περιοχής ειδικοί, οι οποίοι θα δημιουργήσουν το κατάλληλο brand name ώστε να γίνει ολοκληρωμένη και στοχευμένη ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος. Σχολίασε ότι η παρουσία του περιπτέρου ήταν όντως κατώτερη των προσδοκιών, παρόλα αυτά έγιναν κάποιες επαφές και μοιραστήκαν κάποια φυλλάδια, ενώ παράλληλα από την διαδικασία αυτή έγινε κατανοητό πώς πρέπει να κινηθεί ο Δήμος σε σχέση με την τουριστική προβολή.
Ακούστε τον Κοσμά Κορωναίο
{youtube}jEuEPj0Jtgk{/youtube}
Χθες στην εκπομπή του Κ. Καζαντζίδη μίλησε για το θέμα και ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Στράτος Ιωάννου. Ο κ Ιωάννου αναφέρθηκε αναλυτικά στο τρόπο που η περιφέρεια Ηπείρου αντιμετωπίζει την τουριστική προβολή ως ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν για όλες τις εποχές του χρόνου και σημείωσε ότι τα τελευταία χρόνια λόγω της καλής δουλειά που πραγματοποιείται παρόλη την κρίση η επισκεψιμότητα στην Ήπειρο έχει αυξηθεί.
Ακούστε τον Στράτο Ιωάννου
{youtube}ojIp7O02pH0{/youtube}
Γεγονός πάντως είναι ότι η περιοχή της Πρέβεζας έχει ανάγκη από ολοκληρωμένη και στοχευμένη τουριστική προβολή. Όταν οι υπόλοιποι προορισμοί τους οποίους θέλουμε να ανταγωνιστούμε έχουν επενδύσει στον τομέα του τουρισμού και έχουν εμπειρία και γνώση δεκαετιών, για να έχουμε αποτελέσματα, υπάρχουν επαγγελματίες, ειδικοί στον τουρισμό, τη διαφήμιση, το destination branding που προκειμένου να κάνουμε μια σοβαρή τουριστική πρόταση οφείλουμε να τους συμβουλευτούμε.