Καθόλου τυχαία δεν ήταν η αναφορά στο brand από τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Σωτήρη Σκιαδαρέση, αφού λίγο έλειψε να τινάξει στον αέρα το φετινό Φεστιβάλ Γαστρονομίας στο οποίο είναι συνδιοργανωτής. ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ
Ο κύριος Σκιαδαρέσης επέμεινε να μπει στην αφίσα που θα τυπωθεί, το λογότυπο που δημιούργησε το Επιμελητήριο προκαλώντας αντιδράσεις τόσο από την ΔΕΠΟΚΑΛ, την Αντιπεριφέρεια καθώς και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, καθώς και έντονες διεργασίες μέχρι αργά το απόγευμα.
Τα τηλέφωνα πήραν φωτιά, ο εκνευρισμός ήταν έκδηλος σε μια προσπάθεια να βρεθεί η χρυσή τομή, καθώς σε περίπτωση που κάποιος φορέας έκανε πίσω θα έπρεπε να αναλάβει και το κόστος της απόφασης αυτής που μπορεί να τίναζε όλη την προσπάθεια στον αέρα.
Ο διαπραγματευτικός πυρετός καταλάγιασε και τελικά το λογότυπο του brand θα ενσωματωθεί με το λογότυπο του Επιμελητηρίου και έτσι θα υπάρχει στην αφίσα, ως λογότυπο του Επιμελητηρίου το οποίο δεν έχει καμία ωστόσο θεσμική αναγνώριση.
Αξίζει να υπογραμμίσουμε ότι η προσπάθεια δημιουργίας Brand για το νησί από το Επιμελητήριο ναυάγησε με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού με δηλώσεις του στον Prisma 91,6 να αναφέρει ότι τα Ιόνια νησιά έχουν αναγνωρισιμότητα και πρέπει να αποφεύγονται οι νεολογισμοί. ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ