Πέτσας λίστα ΜΜΕ: Αντιπαράθεση στη Βουλή για τη νέα ενημερωτική καμπάνια [vid]

Μοιραστείτε το:

Για «κατάφορη αδικία στην κατανομή των κονδυλίων σχετικά με την ενημερωτική καμπάνια για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού», έκανε λόγο ο βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, Βασίλης Κεγκέρογλου, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή προς τον υφυπουργό στον πρωθυπουργό, Στέλιο Πέτσα. Ο κ. Κεγκέρογλου ζήτησε, μεταξύ άλλων, την ενίσχυση και στήριξη των ελληνικών περιφερειακών μέσων ενημέρωσης. Όπως είπε, τόσο με την προηγούμενη εκστρατεία ενημέρωσης όσο και με τη νέα διαφημιστική καμπάνια, πήραν μόλις το 2% της χρηματοδότησης, ενώ είχαν το 26% της τηλεθέασης.

Απαντώντας ο κ. Πέτσας επεσήμανε ότι για τη νέα ενημερωτική εκστρατεία για την αντιμετώπιση της κρίσης της πανδημίας, ύψους 2 εκατ. ευρώ, η κυβέρνηση σε αυτή τη φάση προχωρά το πρόγραμμα που έχει ψηφίσει η Βουλή. Όπως είπε, το πρόγραμμα αυτό θα τρέξει όλο μέσα στον Νοέμβριο και μόνο μέσα από τα κανάλια εθνικής εμβέλειας και όχι τα περιφερειακά. Εκτιμάται, όπως υποστήριξε, ότι έτσι θα γίνει η καλύτερη δυνατή κάλυψη του μηνύματος με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Παράλληλα, ο κ. Πέτσας υπεραμύνθηκε του προηγούμενου προγράμματος ύψους 20 εκατ. ευρώ «Μένουμε ασφαλείς και μένουμε σπίτι». Τόνισε ότι « ήταν μια έκτακτη κατάσταση, στόχος μας ήταν η μέγιστη και γρήγορη κάλυψη του μηνύματος και κυριολεκτικά η εκστρατεία αυτή έσωσε ζωές από τον κορονοϊό».

«Συμφωνούμε ότι η περίοδος της πανδημίας ανέδειξε τον κρίσιμο ρόλο της ενημέρωσης και βέβαια και των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης. Ωστόσο, δεν υπήρξε η ανάλογη στήριξη τους για να μπορούν επιτελέσουν τον κρίσιμο ρόλο τους. Και στην κατανομή των 20 εκατ. ευρώ η κυβέρνηση αδίκησε κατάφορα τα περιφερειακά μέσα αλλά και η πρόσφατη απόφαση για κατανομή 2 εκατ. ευρώ αφορά μόνο τα εθνικής εμβέλειας μέσα ενημέρωσης. Θα μπορούσε η νέα καμπάνια ενημέρωσης αντί 2 εκατ. ευρώ να είναι 2,5 εκατ. ευρώ και να δινόταν και σε περιφερειακά μέσα ενημέρωσης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κεγκέρογλου.

«Στην προηγούμενη ενημερωτική καμπάνια για την πανδημία του κορονοϊού συμμετείχαν και ραδιόφωνα, ιστοσελίδες, εφημερίδες των Περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης, και παρότι δεν υπήρχε η υποχρέωση για το 30% των περιφερειακών μέσων φροντίσαμε να ανέρχεται στο 26% η χρηματοδότηση προς αυτά για αναστολή εργασίας. Γενικά δεν εξυπηρετεί τα ΜΜΕ η αναστολή εργασίας γι’ αυτό από Μάρτιο και τον Απρίλιο φροντίσαμε να τύχουν των ευεργετημάτων των ΚΑΔ (Κωδικοί Αριθμοί Δραστηριότητας), και τα Μέσα Ενημέρωσης. Και αυτό θα κάνουμε και τώρα στα μέτρα που θα ανακοινωθούν το απόγευμα», ανταπάντησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Πηγή: Flash.gr

Σχετικά άρθρα:

Related Posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ