Ρεπορτάζ: Χρήστος Τσούτσης
Συνέντευξη τύπου της ΕΛΜΕ πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου στο εργατικό κέντρο.
Στην συνέντευξη τύπου τοποθετήθηκε ο πρόεδρος της τοπικής ΕΛΜΕ Πρέβεζας κ. Λελοβιτης και τον λόγο πήρε και ο αντιπρόεδρος κ. Σαμωνάς. Οι εκπαιδευτικοί και συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι μετέφεραν την άποψη τους για την κρισιμότητα της κατάστασης στο χώρο των σχολείων λόγω της πανδημίας, των κενων που υπάρχουν σ’ εκπαιδευτικό προσωπικό στο πριν το άνοιγμα των σχολικών μονάδων και τέλος στην εναντίωση τους απέναντι σ’ συγκεκριμένα μέτρα της κυβέρνησης το τελευταίο διάστημα.
Η συνέντευξη τύπου πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Πρέβεζας και ακολούθησε η συνέλευση των εκπαιδευτικών.
Την Τρίτη 1 του Σεπτέβρη στις 12 στο prisma radio 91.6 και ”Στο ίδιο έργο θεατές” καλεσμένος του Χρήστου Τσούτση τηλεφωνικά στην εκπομπή ήταν ο πρόεδρος της τοπικής ΕΛΜΕ κ. Πάνος Λελοβίτης.
Ο κ. Λελοβίτης είναι μάχιμος εκπαιδευτικός- φιλόλογος και Δημοτικός Σύμβουλος Πρέβεζας με την παράταξη Στροφή στο Μέλλον.
Συζητήσαμε αναλυτικά μαζί του για το άνοιγμα των σχολείων σε μια δύσκολη και πρωτόγνωρη περίοδο, τις αποφάσεις της κυβέρνησης και τα προτεινόμενα μέτρα της ΟΛΜΕ αλλά τέλος και για τις υφιστάμενες ελλείψεις και κενά και στην περιοχή μας.
Επίσης ακούσαμε την άποψη του για την επόμενη ημέρα στην εκπαίδευση μετά τις τελευταίες διαρθρωτικές αλλαγές της κυβέρνησης και νομοθετικές παρεμβάσεις.
” Οι ευχές μάλλον δεν φτάνουν για να εξασφαλίσουν καλές συνθήκες στο ξεκίνημα της φετινής σχολικής χρονιάς..”
” Έχουμε μια χρονιά που ξεκίνησε ιδιαίτερη άσχημα..”
” Η εγκύκλιος της κα. Γκίκα, Γ.Γραμματέας του Υπουργείου, για την δημιουργία τμημάτων χωρίς να ξέρουμε το ακριβή αριθμό μαθητών πραγματικά ήταν έωλη και χωρίς λογική..” ” Στα δε λύκεια έχουμε ακόμα ακριβή εικόνα λόγω και της μετακίνησης μαθητών ανά κατεύθυνσης..”
” Το βασικό είναι ότι κλήθηκαν να τοποθετηθούν συνάδελφοι χωρίς να έχουν συνεδριάσει σύλλογοι και να έχουν δει κενά και διαθεσιμότητες ανά σχολείο για πρώτη φορά στα χρονικά..”
” Μια βιασύνη και μια προχειρότητα που οδηγεί σε λάθη και παραλείψεις..”
” Έχουμε ένα ρόλο ντελίβερι καθηγητή, καθηγητές που αλλάζουν πέντε και έξι σχολεία..”
” Είχαμε και το παράδειγμα των στελεχών και τον ορισμό των διευθυντών..” ” Για πρώτη φορά μετά την χούντα συγκροτήθηκαν υπηρεσιακά συμβούλια επιλογής στελεχών χωρίς εκπροσώπους εργαζομένων..”
” Οι αιρετοί και οι εκπρόσωποι του κλάδους μας απουσίαζαν παντελώς για πρώτη φορά..με απόφαση υπουργού..”
” Η ηγεσία του Υπουργείου παιδείας δεν έχει μια καλή σχέση με την εκπαιδευτική δραστηριότητα..” ” Δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις την δεύτερη φάση της πανδημίας μόνο με την μάσκα και το παγουρίνο..”
” Ουσιαστικά δεν υπάρχει καμιά άλλη πρόβλεψη..”