Moto GP Αυστρία: Σοκαριστικό ατύχημα για Βαλεντίνο Ρόσι [vids]

Μοιραστείτε το:

«Άγιο» είχε ο Βαλεντίνο Ρόσι, ο οποίος λίγο έλειψε να τραυματιστεί σοβαρά στο MotoGP της Αυστρίας, όταν ο Ζοάν Ζαρκό και ο Φράνκο Μορμπιντέλι συγκρούστηκαν και διέλυσαν τις μηχανές τους, με τις μοτοσυκλέτες τους να περνάνε… ξυστά από το κεφάλι του Ρόσι! 20 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ο Ζοάν Ζαρκό πήγε να προσπεράσει τον Φράνκο Μορμπιντέλι, όμως οι δύο αναβάτες συγκρούστηκαν και έπεσαν άτσαλα στο έδαφος.

Γάλλος σηκώθηκε άμεσα και πήγε στο box του, όμως ο οδηγός της Petronas έφυγε με φορείο από την πίστα. Πάντως, στην επανεκκίνηση του αγώνα και οι δύο έτρεξαν κανονικά! Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι απείρως χειρότερα αν οι δυο μηχανές είχαν βρει τον Βαλεντίνο Ρόσι μετά την… εκτόξευσή τους, όμως ευτυχώς πέρασαν και η μία και η άλλη ξυστά από το κεφάλι του «Γιατρού», που γλύτωσε ένα (ακόμα πιο) αποκρουστικό ατύχημα.

Ο Ζοάν Ζαρκό επιχείρησε να προσπεράσει τον Φράνκο Μορμπιντέλι οι μηχανές τους ήρθαν σε επαφή και από τη σύγκρουση, η μία εκσφενδονίστηκε, περνώντας κάθετα την πίστα. Σε εκείνο το σημείο βρισκόταν ο Ρόσι που είδε τη μηχανή να περνάει ξυστά από το κεφάλι του.

Ποιος είναι ο Βαλεντίνο Ρόσι

Ο Βαλεντίνο Ρόσι (Valentino Rossi, 16 Φεβρουαρίου 1979) είναι Ιταλός επαγγελματίας οδηγός μοτοσικλέτας αγώνων και εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Σύμφωνα με το περιοδικό Sports Illustrated, ο Ρόσι είναι ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές στον κόσμο, με αμοιβή 1 εκατομμύριo δολάρια το 2007. Γεννήθηκε στο Ούρμπινο στις 16 Φεβρουαρίου του 1979. Γιος του Γκρατσιάνο Ρόσι, ακολούθησε τα βήματα του πατέρα του. Ξεκίνησε να οδηγεί μοτοσικλέτες αγώνων από πολύ μικρός. Αρχικά οδηγούσε καρτ και το 1990 κατέκτησε το τοπικό πρωτάθλημα.

Το πρώτο του Γκραν πρι με μοτοσικλέτα έγινε το 1996, με «Απρίλια», στα 125 cc και τερμάτισε ένατος. Την επόμενη χρονιά κέρδισε το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα και έπειτα άλλαξε κατηγορία. Πήγε στην κατηγορία 250 cc , στην οποία τερμάτισε το 1998 δεύτερος και κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο το 1999, ξανά με «Απρίλια». Κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 500 cc με Χόντα το 2001, το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP το 2002 και το 2003 και μετά, με Γιαμάχα το 2004, το 2005, το 2008 και το 2009. Το 2006 είχε τερματίσει δεύτερος πίσω από το Νίκι Χέιντεν και το 2007 τρίτος πίσω από τους Κέισι Στόνερ και Ντάνι Πεντρόσα. Το 2010 τραυματίστηκε σοβαρά στο Γκραν Πρι της Ιταλίας, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός για αρκετό χρονικό διάστημα. Τελικά, τερμάτισε τρίτος πίσω από τους Χόρχε Λορένθο και Ντάνι Πεντρόσα.

Το 2011 υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τη Ντουκάτι. Την ίδια χρονιά τερμάτισε έβδομος, με μόλις μία τρίτη θέση στο Γαλλικό Γκραν Πρι, και το 2012 έκτος με καλύτερη επίδοση τη δεύτερη θέση στον αγώνα της Γαλλίας και στον Άγιο Μαρίνο. Το 2013 επέστρεψε με διετές συμβόλαιο στη Γιαμάχα, με την οποία ολοκλήρωσε τη σεζόν στην 4η θέση και έχοντας τερματίσει 6 φορές στο βάθρο, με τη μία μάλιστα να είναι νίκη (Ολλανδικό Γκραν Πρι). Το 2014 με 2 νίκες (Γκραν Πρι Σαν Μαρίνου και Γκραν Πρι Αυστραλίας) και συνολικά 13 βάθρα τερμάτισε στη δεύτερη θέση με 295 βαθμούς.

Το 2015 ενώ ήταν πολύ κοντά στο να κερδίσει το πρωτάθλημα στον αγώνα της Μαλαισίας κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Ισπανός πιλότος της Repsol Honda, Μαρκ Μάρκεθ, πλησίαζε επικίνδυνα τον Ρόσι. Σε μια στιγμή ο Μάρκεθ είχε κολλήσει την μηχανή του πάνω σε αυτή του Ρόσι. Ύστερα από μερικά προσπεράσματα μεταξύ τους, ο Μάρκεθ θέλησε να τον περάσει μια και καλή. Υπήρξε επαφή μεταξύ τους, ο Μάρκεθ έπεσε και μετά τον αγώνα ο Ρόσι βαθμολογήθηκε κανονικά αλλά του επεβλήθηκε ποινή εκκίνησης από την τελευταία θέση στον επόμενο αγώνα που ήταν και ο τελευταίος της σεζόν. Ο Ρόσι δεν κατάφερε να πλησιάσει τον Λορένθο που εκκινούσε από τις πρώτες θέσεις και έχασε το πρωτάθλημα. Το 2016 η διαφορά στους βαθμούς ανάμεσα στον Ρόσι και τον πρωτοπόρο Μάρκεθ ήταν μεγάλη, αλλά ο Μάρκεθ τελικά κατέκτησε το πρωτάθλημα.

Πηγή: flash.gr

Σχετικά άρθρα:

Related Posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ