Στο απογευματινό μαγκαζίνο μίλησε ο πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων Μανώλης Θερμός.
Για άλλη μία φορά επανέλαβε ότι η κατάσταση στο νησί έχει φτάσει στο απροχώρητο καθώς ενώ κάποιοι υποσχέθηκαν ότι θα υπάρχει κάποιο άμεσο αποτέλεσμα για την κατάσταση των απορριμμάτων, βλέπω ότι περπατάμε με βήματα χελώνας.
Στην επισήμανση ότι η διοίκηση του δήμου δεν έχει αλλάξει ακόμα, ανέφερε ότι ο τουρισμός και ο κόσμος δεν μπορούν να περιμένουν καμία διοίκηση. “Ο τουρισμός είναι υπόθεση των πολλών και όχι των λίγων και προτεραιότητα στον τουρισμό είναι οι συνέργειες, οι συνεργασίες και η σύνθεση δυνάμεων.
Αυτό πρέπει να το καταλάβουν, δεν χρειάζεται να πάει πρώτη Σεπτέμβρη ας βάλουν όλοι τις δυνάμεις του και τις συνεργασίες για να προχωρήσουμε λίγο πιο γρήγορα.”
Σχετικά με το θέμα των απορριμμάτων ανέφερε ότι καταλυτικός παράγοντας ήταν η επιστολή της ένωσης ξενοδόχων τις 3 Ιουλίου στον προϊστάμενο της διαχειριστικής αρχής και για αυτό το λόγο υπάρχει μία επανεκκίνηση του θέματος, που κακώς κράτησε στο μέσο του καλοκαιριού, καθώς χάσαμε άλλο ένα καλοκαίρι με σημαντικές δυσαρέσκειες αναφορικά με τους κατοίκους και τους πελάτες.
Ο Μανώλης Θερμός έκανε επίθεση στο δημοτικό συμβούλιο λέγοντας οτι είναι μία παρωδία, μία φενάκη συζητήσεων μπουρδολογιών, μαραθώνιας περιττολογίας, με μοναδικό στόχο ποιος αρχηγός παράταξης θα κερδίσει τις εντυπώσεις.
“Δεν άκουσα ποτέ κανένα να συζητάει σε αυτό το συμβούλιο το βασανιστικό πρόβλημα της κοινωνίας, ούτε για την οδό Γολέμη, Άγιο Μηνά, ανθρώπους που ξεροσταλιάζουν όρθιοι στις στάσεις από τα λεωφορεία. Αποτέλεσε ποτέ αντικείμενο συζητήσεως ότι το τουριστικό προϊόν του τόπου υποβαθμίζεται κάθε χρόνο; Εγώ δεν έχω δει κανέναν αιρετό το καλοκαίρι έξω κάθε μέρα και το λέω για να γνωρίζουν τα προβλήματα και να κάνουν κριτική αποτίμηση, να προετοιμαστούν για του χρόνου έχοντας το πρόβλημα στο μυαλό μας.
Μία ωμή, χυδαία κερδοσκοπία, κυκλοφορεί παντού και αυτή επιβάλλει τους όρους της στο πολιτικό σύστημα, αποκλείοντας κάθε στόχευση σε βασανιστικά προβλήματα για τον τουρίστα και πρωτίστως τον κάτοικο.”
Σχολιάζοντας την συνέντευξη του αντιπεριφερειάρχη Θεοδώρου Χαλικιά στον Prisma 91,6 και την επισήμανση ότι η δημοτική αρχή γνωρίζει καλύτερα τα προβλήματα των απορριμμάτων καθώς θα διαχειρίζεται, απάντησε ότι το γεγονός ότι δεν είναι αρμοδιότητα του δεν είναι αρκετό.
“Είναι δίπλα από τα σκουπίδια δεν τα μυρίζει; Τι πάει να πει ότι δεν είναι αρμόδιος;
Τόσα χρόνια δεν είδα καμία πρόταση του, καθώς είπαμε τα προβλήματα απαιτούν διαδικασίες συστηματικής συνέργειας.”
Μάλιστα ανέφερε οτι προνομιακή θέση στην αντιμετώπιση των προβλημάτων κατέχουν και τα επιμελητήρια, καθώς και η νομική τους μορφή και η οργάνωσή τους αποτελούν εγγύηση παροχής ποιοτικών υπηρεσιών. Η άμεση και στενή επαφή με τις επιχειρήσεις που είναι μέλη τους τους παρέχει τη δυνατότητα γρηγόρης επισήμανσης των αναγκών και των σχετικών ελλείψεων.
“Δεν άκουσα ποτέ από το Επιμελητήριο να ζορίζεται ιδιαίτερα.” , συμπλήρωσε.
Στην επισήμανση ότι κάποιοι μπορεί να τον κατηγορήσουν ότι κινδυνολογεί, απάντησε ότι το προτιμά από το να κάθεται και να πίνει καφέδες.
Μέσα από τον τουρισμό μπορεί να βελτιωθεί και ο τόπος μας μέσα από τις παθογένειες που έχει και είναι ευκαιρία καθώς ο τουρισμός δίνει μία περαιτέρω ώθηση να ξεκουβαλήσουμε όλοι, αλλά χρειάζεται κάποια δέσμευση και στήριξη από την κυβέρνηση και της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και ενεργός διάλογος με τους πολίτες, κάτι που μέχρι στιγμής δεν υπάρχει.
Η νέα δημοτική αρχή έχει μπροστά της τέσσερα χρόνια να τα διαχειριστεί στο χέρι της θα είναι να αδιαφορήσει παγερά για όποιους παράγοντες που θα αντιδράσουν μανιασμένα και να μετατρέψει τον τόπο σε ένα πολύ καλό προορισμό.
Κλείνοντας σχολιάζοντας την αναφορά Δρακονταειδή ότι κάποιοι δεν θέλουν την ΜΟΠΑΚ στην Λευκάδα, ανέφερε ότι δεν μπορεί να παρακολουθεί στο συλλογισμό του και δεν μπορεί να φανταστεί ότι κάποιοι συμπολίτες μας δεν θέλουν το εργοστάσιο της ΜΟΠΑΚ με κίνδυνο ο τόπος να βουλιάξει, δεν θέλω ούτε να το σκεφτώ, ούτε να το ψάξω, πιθανόν να υπάρχουν κάποιες αντιδράσεις για το χώρο, αλλά και για άλλα πράγματα ωστόσο δεν μπορούν να κολλήσουν ένα έτοιμο χρηματοδοτούμενο πλέον εργοστάσιο.