Διαβάζοντας την ηλεκτρονική ιστοσελίδα σας διαπιστώνω ότι η καταγγελία της αναγνώστριας σε ότι αφορά το ταξίδι της με ένα σκυλάκι σε δρομολόγιο μας, είναι εντελώς αβάσιμη. Κατανοώ την άγνοια της περί του νόμου για μεταφορά ζώου με λεωφορεία , γιατί έχει μπερδέψει το νόμο αυτό με τον νόμο για την μεταφορά ζώου με αεροπλάνο.
Εμείς μεταφέρουμε ζώα πολύ συχνά και ποτέ δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα γιατί οι συνοδοί τους σέβονται και τον νόμο όπου αναφέρει ότι το ζώο πρέπει να βρίσκεται σε πλαστικό κλουβί στο κλιμακοστάσιο του λεωφορείου αλλά σέβονται και τους συνεπιβάτες του λεωφορείου. Ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά ότι το ζώο πρέπει να είναι σε πάνινη τσάντα με φερμουάρ και το κεφάλι του έξω, στην αγκαλιά του συνοδού του, δίπλα από κάποιον άλλον συνεπιβάτη και να μοιράζονται το ίδιο κάθισμα για όλη την διάρκεια του ταξιδιού.
Αν και παράνομα λοιπόν, με την ανοχή του οδηγού ταξίδεψε η συγκεκριμένη κυρία με τους δικούς της όρους , συνεχίζει να λασπολογεί εξυβρίζοντας όλους και όλα καταγγέλλοντας μας σε ιστοσελίδες που γνωρίζει. Για εμάς πετάει λάσπη όποιος είναι παράνομος και προσπαθεί να πείσει ότι είναι νόμιμος .
Ας σεβαστεί και αυτή λοιπόν, από την Γερμανία όπου είναι, τους Ελληνικούς νόμους και να μην θεωρεί τους οδηγούς των λεωφορείων κατώτερους, να τους μιλά απαξιωτικά και να τους επιβάλει τις απαιτήσεις της γιατί κάθε εργαζόμενος είναι υποχρεωμένος να εφαρμόζει το νόμο και δεν έχει καμία διάθεση να ξεκινήσει να κάνει διάλογο με καθένα παράλογο επιβάτη καθημερινά.
Η συμπεριφορά των οδηγών της εταιρείας μας είναι άψογη προς όλους τους επιβάτες , είτε είμαστε τουριστικό νησί είτε όχι, και δεν κρίνεται από την κυρία που απαιτεί παράνομα και παράλογα πράγματα που την βολεύουν την συγκεκριμένη ημέρα του ταξιδιού της.
Σεβόμαστε και εφαρμόζουμε τον νόμο για όλα αυτά τα θέματα που προκύπτουν, γιατί σεβόμαστε και όλους τους επιβάτες που μεταφέρουμε σε ασφάλεια χρόνια και μας τιμούν με την επιλογή τους.
ΚΤΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Α.Ε
Σημείωση σύνταξης:
Πριν μερικές ημέρες λάβαμε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο μια καταγγελία αναγνώστη, για ένα περιστατικό μεταφοράς μικρού ζώου. Αφού ελέγξαμε ότι η είδηση ισχύει, καθώς υπήρχαν όλα τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας δημοσιεύσαμε την καταγγελία όπως και την απάντηση της διοίκησης του ΚΤΕΛ, χωρίς καμία επικριτική διάθεση για κανέναν, οπότε θεωρούμε την αναφορά της ανακοίνωσης “σε ιστοσελίδες πού γνωρίζει” περιττή καθώς ο οποιοσδήποτε μπορεί ηλεκτρονικά να επικοινωνήσει με ένα μέσο ενημέρωσης.